Thursday, June 2, 2011

ADA AKU KESAH ? ;)

assalamualaikum . bce title tu betul betul . ulang balik eh . ADA AKU KESAH ? harharhar . sebenarnya takde pape sangat pon . pandaipandai cari laa dlm post aku ni nanti . hee ~ :)

mesti sekarang semua orang mood cuti je kan ? kalau dah kata cuti tu , tak lengkap la kalau takde homework kn . ulang balik . HOMEWORK baby ! :) tadi aku baru je pegi print homework tuhh . ehem ehem . maklum laa . zaman dah berubah , dunia dah maju . kan ? so untuk student smtm , kitorang kena download homework tu dekat dlm website sekolah , then print . memang kalau korg tengok , korg mesti cakap , alaa , sikit je . haah . memamg sikit . one page jee . tp susah tahu ? ulang balik . SUSAH baby ! nevermind . keep trying baby :)

27/05/2011 , balikkkkkk ! ulang kembali , BALIKKK ! excited laa sikit . isy . act aku ta berapa nak excited laa . sebabnya , aku dah puas rasa excited nak balik tuu time dekat kem krs peringkat negeri . woww ! it's a wonderful experience baby :) serius ! nak tahu ? okay . aku cite sikit eh . *cecite cecite* hari ape tah mai tanya aku , nak pegi kem tak . aku pon on je laa even time tu tengah exam . huhu . hari ahad ptg ktorg bertolak ke kem tu dekat bukit katil . alahh . dekat je laa . barang kitorg bnyk ! yg jadi magsa dak bobby and ben 10 . haha . thanks guy ! sampaisampai je sana .... guess what ? ohhh . aku menangis na balikkkkk :'( haha . kelakar bukan ? macam budak kecil yg kurang keriangan :) masa bahagikan kumpulan , aku dengan mai seboleh-boleh nak kumpulan yg sama . tp tak dapat :( sian kami kan ? :p ktorg bercamping smpai hari rabu . nak tahu , masa hari isnin dan selasa aku asyik jeritjerit kegembiraan sebab nak balik dahh . woww . tak sabar sebenarnya :) tp , bila sampai hari rabu , huu , AKU TAK NAK BALIK ! aku dah happy dekat kem tuu . kawankawan pon rmai . yg paling aku tabole lupakan masa hari isnin malam . putera buad hal , hisap rokok bgai ,so kem komanden dapat tangkap dorg tu . 6 org je . dorg kena packing brg , hantar balik malam tu juga . menangis-nangis . kesian :( aku pon terasa sedihnya even tak kenal pon dorg . tp tu semua GIMIK je lebih . alaa . normal laa . takde kenangan lah kalau tak buad mcm tu dekat kem kn ? *teringat masa kem pengawas* :) btw , aku , mai dan bobby dapat pergi ke kem kebangsaan naik sekolah nanti . wee ~ jumpa mereka lagi . yg sedihnya , ben 10 tak dapat . isy . rasa nak saman sampai lebam je dorg tu . grr .okay , tutup cerita . :)

eh , sambung cerita . hari jumaat tu , kitorg hang out kt jj . konon nya nak celebrate birthday aku lahh . hehe . ktorg dapat balik awal sebenarnya . pukul 10 dah boleh keluar . seronok baby seronok :) sampai je mc ktorg terus tukar baju . excited ! dah siap semua , ktorg pon beramai-ramai lah jalan kaki dari mc ke jj . takdelah jauh mana . agk laa . haha . huu haa huu haa tengok dah sampai . ktorg bertujuh sebenarnya . aku , fara , mai , aino , dency , ciko and isma :) kami memang rapat okay . kalau balik wajib mesti kami bertujuh akan keluar . jp jp . tetinggal seorang . black . hari tu dia sorangsorang jee . so ktorg ajak ler dia join sekali :) sampai sana kitorg pegi beli tiket wayang dulu . cerita karak . woww ! cerita hantu baby :) cerita start pukul 2.20 . so kitorang pergi makan dulu . lapau lahh gilaa . nyam nyam nyam nyam errrrkkkk . okay . tandanya dah kenyang . hee . thanks ciko sebab belanja aku makan . eh , korg jangan jealous pulakk . birthday girl kan . haha . pastu kitorg straight masuk wayang . korg nak tahu tak siapa yg jerit overover ? CIKOOOO ! haha . ciko penakut sebenarnya . ngekk lahh kau . haihh . malu kitorg . err . 

dah penat berseram-seram , kitorg pon pegi lah lepaskan jeritan yg tersimpan dekat dalam wayang tadi tu . senang cerita pergi karok laa . haha . sumpa malu . yelaa . mana tak malu nyaa . dah budak dua ketul tu ada . mestilah segan kn ? tp fara and aino ta segan pon . diorg memang slumber . selute korg lah baby . haha . yg tak syok nya , karok lagulagu english . tak datang jiwa karok lah macam tu . tp aku layan kn aje lahh . dah sudah semua kitorg balik mc semula . jalan punya jalan , dalam kul 8 kot pak ngah dak fara datang jemput . aku and aino tidur kampung fara dulu . yg lain balik malam tu jugak . malam tu kitorg plan nak overnight . yelaa . dapat free call kn ? mestilah nak bergayut . lastlast nya semua tertidur . kepenatan la wehh . haha . takpelahh . besok je kacau org . besok nya tu mak ngah and wan fara hantar ktorg pegi mc . aino balik johor , aku and fara balik kl . *perasan org kl pulakk aku ni* act , aku balik rumah mak long aku dulu . sebabnya mak aku nak tengok adik aku lawan futsal . kn ada hari belia dekat putrajaya . dah alang alang tu kitorg pon pegilah tengok konsert super junior malam tu . ta excited pon . tak minat okay . 

huu . dah laa . panjang nau aku berceloteh haa . penat penat dan penat sebenarnya :) korg tengok je lah gamba gamba nii :) suka hati nak cakap apa , nak fikir apa , na kutuk apa , nak fitnah apa , sebab AKU TAK KESAH :)


apa ? nak ckp kami couple ? suka hati .
kami kwn baik sahaja :)
ohh . someone missing . dency !
pailang ta lengkap :)
dua jejaka yg selalu mengekori
kami :)
pailang tanpa dency tapi
digantikan dengan kaq azie :)
maaf terbalik . saja nak kasi kepala
korg teleng sebenarnya . cool kan ?
sweet ? memang pon sebenarnya
:)
birthday present from abg jepon .
thanks abg :)
di rumah mak long dengan ank buah.
qalesya , ateh ateh :P
sampingan saja sebenarnya .
comel tak ? :)
cikenot ! nama samaran dia
sebenarnya :)
tertinggal pulak yg ini . the complete
pailang even tak nampak sangat muka :)


No comments:

Post a Comment